as7ab4ever

اهلا وسهلا بكم فى منتدى اصحاب للابد
يشرفنا ان تكون عضوا معانا لتسجيل اضغط تسجيل
تحياتنا الادارة

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

as7ab4ever

اهلا وسهلا بكم فى منتدى اصحاب للابد
يشرفنا ان تكون عضوا معانا لتسجيل اضغط تسجيل
تحياتنا الادارة

as7ab4ever

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هنا هتلاقى احى الافلام الجديدة .والاغانى الجديدة .الالعاب .البرامج.ورومنسية وحب .دوشة جاااااااامدة

ادارة المنتدى ترحب بكم كما ان باب عضوية المنتدى مفتوحة الان
للتواصل معى ادمن شريف القن01022648696

2 مشترك

,,,, كمل من اخر كلمه ,,,,,,

BoSe CaT
    BoSe CaT
    الادارة العامة
    الادارة العامة

,,,, كمل من اخر كلمه ,,,,,, Empty ,,,, كمل من اخر كلمه ,,,,,,

مُساهمة  BoSe CaT الأربعاء نوفمبر 18, 2009 12:24 pm

I love you انا هعرض عليكم موضوع جديد معملنوش قبل كدا هنا فى المنتدى بتاعنا I love you الفكره هى ؟؟؟؟؟؟؟ Question Question Question ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اول عضو يدخل يقرا الموضوع يكتب اسم اغنيه هو بيحبها او يكتب اغنيه Question واخر كلمه هيقف عليها العضو التالى يكمل من اخر كلمه I love you I love you مثلا انا هبتدا اللعبه باغنيه لعمرو دياب I love you حبيبى يا عمرى انا كلى جراح لو كنت حبيبك سبنى ارتاح انا رايح فين انا راجع تانى انا مش هنساك ولا قلت انسانى I love you هبتدا باغنيه I love you انساااك لا يا حيبيى طول ما انت حبيبى انا مش هنساك فى قلوب مهما هتنساها هتشعيش تلاقها دائما فكراك حكايات عمرى اللى فات معاك وبقولك يا حيبيبى مقلتهاش غير ليك ؟؟؟؟ cheers cheers cheers يارب تكونو فهمتو اللعبه cheers cheers العضو اللى يدخل بعدى يكمل من كلمه ( ليك) وعاوزين كلمات صعبه يا جماعه علشان اللعبه تحلو lol! lol! lol! lol! ميرسى ليكم lol! lol! lol! مع تحياتى Bose Cat afro afro
    nono_cat
    nono_cat
    الادارة العامة
    الادارة العامة

,,,, كمل من اخر كلمه ,,,,,, Empty رد: ,,,, كمل من اخر كلمه ,,,,,,

مُساهمة  nono_cat الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 3:35 am

ليك مش كفاية يا حبيبى مين انا انا مين ولا انت مين ولا احنا مين يا حبيبى انا روح بتحب روح
    للحب ياروح الروح للشوق للحنين..عيش معايا عيش معايا بعيد عن الدنيا عيش معايا بعيد عن عين
    دة الهوى و الحب و الشوق علشنا يا حبيبى عايزة اعيش وياك سنين الحب موصولة طويلة
    عايزة اكون فرحة تلاقيها فى دنيا افرحها قليلة

معلش الاغنية قديمة شويتين "
    دى بتاعت نجاه
    تحياتى

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 2:54 am